Friday, August 19, 2011

37#Ai no Kotoba ~ May Allah bless me :)

Assalamualaikum,


alhamdulillah, sekarang aku dah genap 17 tahun
merasa jugak aku sampai ke umur nie, mana tahu tahun depan aku sempat ke tak nak rai ulang tahun aku yang ke 18
hanya Dia yang tahu


mama and abah ambik aku dari hostel dalam kul 3 petang and kitorang terus chow ke KB Mall
abah dah janji nak bawak aku beli barang2 yang dah lama aku nak tu :)


mula2 kitorang masuk Mega City kat first floor, hajatnya nak beli kamera
asalnya aku nak beli Olympus VG-110 je, around RM400 tapi abah aku berkenan kalau aku beli VG-140 sebab ada HD Movie
aku on je asal dapat kamera baru :)
aku beli yang blue metallic punya
lehlah nak ambil gambar banyak2 pasni
:p


takleh resist dari letak wallpaper TVXQ.. haha :D


then, kitorang naik third floor, masuk satu kedai yg jual laptop and adik beradik sepupu sepapat dia tu..
aku nak beli Acer Aspire One Happy, dah lama dok berkenan tapi abah aku nak beli Asus Eee... masuk je, Acer AOHappy tu dah depan mata aku, Asus Eee takde, habis stok
so, aku jalanlah beli AOHappy pujaan hati aku tue.. beli yg Blueberry Milkshake colour, sama cam yang aku berkenan :)
abah aku sekali beli ngan cooler pad, beg, hardisk, wireless mouse, screen protector spraying and seangkatan ngannya


aku sendiri yg pilih :).. leh muat cooler pad, hardisk n' mouse sekali


sambil tunggu nak install programme, abah bawak melencong ke first floor semula, settlekan hal adik aku, Syikin
asal nak beli Xpress Music yg dah lama dia minat, pastu abah aku berkenan tengok Nokia C2
kebetulan tengah murah, beli yg tu for Syikin
aku dah kata, dah dapat tu kena study baik2 pasni


lepas settle semua benda kat KB Mall, kitorang gie Tesco lak
mama kata nak gie kejap aje, sebab nak ambil barang
mama mintak aku teman
rupa2nya ambil barang kat Secret Recipe
mama and abah order Chocolate Fudge for my birthday
tapi kek tu takde, orang lain ambil
pekerja2 kat SR ganti ngan kek lain and aku pilih Chocolate Indulgence
nilah first time aku makan Choc Indulgence
mana taknya, kalau gie SR mesti beli somtething yg relate ngan cheese
yang selalu, New York Cheese Cake
kek lain jarang aku beli


my Choc Indulgence~

kitorang sampai rumah dalam kul 6.. sengih lebar aku tengok AOHappy dah depan mata aku 
:p


lepas terawih, kitorang sama2 potong kek tu even belum 19 Ogos
tapi takpe, sebab 17 Ogos besday abah aku, so kat tengah2 lah kitorang potong kek tu (18 Ogos)
patut tulis Happy Birthday Abah and Kakak aje atas kek tue
abah aku suruh tulis Happy Birthday Che Long..
huhu


yummy yum :D


so, sempena besday aku nie aku harap
- usaha lagi untuk jadi Muslimah sejati
- mendapat husnul khatimah.. amin...
- dapat result yg baik untuk Trial and SPm :)
- kebahagiaan family aku akan kekal as long as Him wants to


insya-Allah :)

2 comments:

  1. bestnya akak. Oh, and happy belated b'day! Nad ni. dah lama kan kita tak bersembang? Takpe, nanti Nad hantar emel. ada satu cerita nak kongsi...

    Nad.

    ReplyDelete
  2. thank Nad.. haah, dah lama tak borak^^.. kalu Nad free Nad send ajelah, and i'm sorry kalau takleh nak reply ASAP.. tak lama lagi akak trial^^

    ReplyDelete

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)

Broaden News