About Me
19 Ogos 1994 (22)
Kota Bharu, Kelantan
Bachelor of Clinical Laboratory Science, Semester 6 @ UniKL MESTECH
farhanazukri@gmail.com
A student, freelance writer and blogger

Love Notes

Tuesday, February 21, 2012

108#Ai no Kotoba ~ Dugaan...


Ollaa~ *batuk* tu la, baru aje beri salam terus ber-olaaa-aa bagai. Sejak kelmarin lagi virus demam+selesema melekat kat aku. Suka hati aje Inche Virus ni, tau lah yang aku ni jarang sakit. Dahlah aku baru aje nak sambung manuskrip baru sebab dah seminggu tertunda gara-gara demam novel. Baru aje habis demam novel, demam yang sebenar-benarnya mula datang. Potong stim lah. Ha ha.


Post title aku tu memang mengada. Takde lah dugaan mana pun. Cuma aku rasa cam nak tidur aje 24 jam bila dah demam camni. Bangun balik masa-masa tertentu aje. Alhamdulillah, dah makin kebah. Hajatnya nak sambung baca Awak Suka Saya Tak? sebelum sambung menulis. Ha ha.

p/s : mengidam nakkan Felt Craft Starter Kit dari Kedai SUS. ada sesiapa nak sponsor RM65? *puppy eyes*



Reading Gives Us a Place to Go When We Have to Stay Where We Are

2 book page(s) ♥:

O CIKTEDDY said...

mahal.xmo ar blanja.haha

Haruno Hana 하나 said...

alaaa... cik teddy blanja la.. hehe~ cik teddy kan byk duit *muka kesian* .. hehe

All Rights Reserved by Haruno Hana ;)