About Me
19 Ogos 1994 (22)
Kota Bharu, Kelantan
Bachelor of Clinical Laboratory Science, Semester 6 @ UniKL MESTECH
farhanazukri@gmail.com
A student, freelance writer and blogger

Love Notes

Sunday, April 22, 2012

258#Ai no Kotoba ~ Segmen : Saya Sayang Blog Saya Sebab...


Rasanya dah jarang join segmen. Jadi kali ni Hana nak join segmen pertama yang Kak Alynn buat. Support her!



Dah lama berkenan dengan header Kak Alynn. Comel >__<

Saya Sayang Blog Saya Sebab... blog ni Hana edit sendiri guna tuto Kak Lyssa. Dan blog ni dah lama bersama Hana *chewahh* Dalam 4 tahun kot cuma sekarang baru aje aktif. Dalam blog ni Hana boleh tulis macam-macam asalkan jangan sentuh nak kondem orang sesuka hati aje.
Tagging :
( nak tag kakak Dini, Yana tapi tentu Dini akan tag Yana jugak kan? He he)


Done! Klik header kalo nak join.


Reading Gives Us a Place to Go When We Have to Stay Where We Are

14 book page(s) ♥:

AlyNn NyzAa said...

thanx hana t'syg sbb join ^^

shafiq said...

hehe , segmen lagi , hehe ,

AlyNn NyzAa said...

senarai peserta>> http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/04/senarai-peserta-segmen-saya-sayang-blog.html

::sarakassim:: said...

hye,, sy join segmen tuh jugak,,
sy da folo awk pun,,

http://sarakassim.blogspot.com/2012/04/segmen-saya-sayang-blog-saya-sebab.html

MISS Z BERCELOTEH said...

miss z datang...
dari segmen Alynn juga...
jemput datang blog...

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/04/saya-sayang-blog-saya-sebab.html

♥ Safiena ♥ said...

All the best ya.. Dari segmen yang sama

Link entry
http://www.pinkizluv.com/2012/04/segmen-saya-sayang-blog-saya-sebab/

Rafflesia™ said...

As-salam..
datang dari segmen "SAYA SAYANG BLOG SAYA SEBAB.."

dear, upenye dah lame kamo ceburi bidang ni..-.- happy blogging

http://syiedalikes.blogspot.com/2012/04/segmen-saya-sayang-blog-saya-sebab.html
sudi-sudi datang ke blog saya. salam perkenalan dihulurkan..

Mrs.BuduBilis said...

salam singgah dari segmen yang sama..salam kenal

http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/04/segmen-saya-sayang-blog-saya-sebab.html

Lily said...

Lily singgah sini ^_^

ciksukaberangan said...

selamat bersegmen! o yeahhh <3

Nur Asmida Bt Karim said...

Salam , eyda dtg blog kamu .
http://eyda-nur.blogspot.com/2012/04/segment-saya-sayang-blog-saya-sebab.html

rAIHan said...

singgah sini,,happy blogging..

http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/04/segmen-saya-sayang-blog-saya-sebab.html

SunnyFunny said...

blogwalking sini .

jom lawat blog faizahjasmie .

http://serikandi95.blogspot.com/2012/04/segmen-saya-sayang-blog-saya-sebab.html

Mrs.BuduBilis said...

salam...

singgh dr segmn yg sama. bw sini
http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/04/segmen-saya-sayang-blog-saya-sebab.html

All Rights Reserved by Haruno Hana ;)