About Me
19 Ogos 1994 (22)
Kota Bharu, Kelantan
Bachelor of Clinical Laboratory Science, Semester 6 @ UniKL MESTECH
farhanazukri@gmail.com
A student, freelance writer and blogger

Love Notes

Thursday, May 3, 2012

278#Ai no Kotoba ~ Neesa dan Andy~


Masa belek-belek gambar kat Gallery, perasan la dengan beberapa gambar yang baru aje selamat diambil pagi tadi. Masa tengah tunggu kak sepupu Hana, Kak Atien untuk bawak Hana, mama dan Neesa ke Tesco dan KB Mall untuk shopping. Gambar tak clear, maklumlah kamera henfon cabuk aje tu.

Tempat : Belakang rumah, kat rumah jiran.
Masa : 9.30++ pagi.






Kat rumah jiran Hana yang ni memang banyak binatang peliharaan. Ayam, itik dll. Dulu lagi banyak. Sebab tu budak-budak kecik camni suka main. He he. Andy tu cucu Mok Cik, jiran Hana ni. Sebaya aje dengan Neesa. Suka pulak tengok gelagat dua budak ni. Rapat kemain tu~


Reading Gives Us a Place to Go When We Have to Stay Where We Are

15 book page(s) ♥:

Ardini Izzati said...

Haha. Hana jadi pengintip tak bertauliah pulak ye? :)

Haruno Hana 하나 said...

@Ardini Izzati hohoho~ nampak sweet etep <3

coklat susu said...

atototo beg angry bird lahh~~bak satu :)

Cik Nur said...

lawa beg dia... :)

Haruno Hana 하나 said...

@coklat susu haha.. beli la :P hehe

Haruno Hana 하나 said...

@Cik Nur suka betul bawak beg tu.. hehe :D

ABU said...

wah... lama tak tengok ayam kampung etik kampung.. errr ada ke itik bandar hahaha
hi.. slm kenal..

Cik Puan Muda Umi said...

jadi spy la nih,tangkap gambar curi-curi..hehe..;)

ecadwinkyasha said...

eca ingat couple yg nak lari dating.hahaha :P

Yayah Nasake said...

http://yayahnasake.blogspot.com/2012/05/segmen-bloglist-mei-cbb1.html

Haruno Hana 하나 said...

@Cik Puan Muda Umi syok la jd spy.. hehehe...

Haruno Hana 하나 said...

@ecadwinkyasha mujur x kahwin lari je :P bahaya2

::CIK LYNN:: said...

alahai...comelnya diorg b'2 ni...hehe

Haruno Hana 하나 said...

@::CIK LYNN:: mcm sweet couple gitu XD

aku HaniAsyira said...

comelnya... mencari apa sebenarnya tu..

All Rights Reserved by Haruno Hana ;)