About Me
19 Ogos 1994 (22)
Kota Bharu, Kelantan
Bachelor of Clinical Laboratory Science, Semester 6 @ UniKL MESTECH
farhanazukri@gmail.com
A student, freelance writer and blogger

Love Notes

Friday, June 22, 2012

297#Ai no Kotoba ~ Rindu



Saya rindu kawan-kawan saya.
Saya rindu 'happy family' saya dalam BSM Maher.
Saya rindu junior saya.
And...
Saya rindu mama, abah and the rest of my beloved family :')



yang ni bukan kelab buku teks, semua ahli BSM yang bertugas membersihkan dan menghias kembali bilik buku teks ni~ hehehe~

*Selamat Hari Jumaat*


Reading Gives Us a Place to Go When We Have to Stay Where We Are

6 book page(s) ♥:

aku HaniAsyira said...

nak rindu2 jugak ar camni..

Cik Nur said...

Lamanya tak terserempak dengan Hana.. :)

rindu Hana jugaa.. :)

Yasmin Aris said...

rindu awk ! ahhahah :DD

Amanina said...

wuwuwuuu. lama dah tak buka blog. emm, rindu kak Hana :DD

Alynn Nyzaa said...

sy BW cni ^^
boleh x mntk jasa baik undi header saya "ALYNN"? cara2 kat sini >> http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/06/segmen-dari-jiakreatifelt-header-dulu_27.html

plus, jom join GA best ni http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/06/giveaway.html

happy blogging! :D

Teenager Housemaid said...

saya pun rindu org2 yg saya syg n rapat...:(

All Rights Reserved by Haruno Hana ;)