Friday, October 19, 2012

327#Ai no Kotoba ~ Header Baru :D


Tengok blog macam ada yang tak kena aje. Rasa macam nak touch up sikit biar lagi berseri daripada dulu. Dua tiga hari lepas tukar blog background dan background sidebar. Rasa suka sangat dengan background baru ni. Simple and cute ^_^ Tambah lagi dengan warna putih and light pink.

Hari ni kerja blog walking kat blog orang lain aje. Komen entri mereka sekali. Yalah, dah lama tak buat camtu. Terhibur baca entri mereka. Ada yang gembira, tak kurang juga yang sedih. That's life. Kan?

Malam-malam camni, ditambah dengan kebosanan yang amat, Hana amik keputusan untuk tukar header tu. Comel tak header baru tu? :D Hee~ Dah lama tak mengedit. Semalam kawan minta tolong buat header. Buat yang simple aje sebab dah lama tak main dengan Photoscape ni.

Yang ni header baru :)


Hana's After School Diary!

Kenapa dengan After School? Adakah Cik Hana peminat tegar K-pop girl group, After School? Takde lah. Gara-gara hari ni habiskan baca manga Hiyokoi yang ada diselitkan dengan diary guru mereka, Mittan's After School Diary, dapatlah idea untuk nama baru ni :) 

Asalnya yang ni header baru.


Tapi rasa macam simple sangat :( Then habiskan masa lebih sikit untuk buat header yang Hana tengah guna ni ^_^ Dua-dua transparent headers. Setakat ni Hana suka design transparent header :)

Rasanya Hana lagi puas hati dengan header yang first Hana tunjuk kat entri ni. Harap-harap sesuailah dengan background blog ni. Mungkin buat sementara waktu tak akan tukar header dan background yang lain but who knows kan? Dibuatnya datang ilham lain pulak. Bertukar wajah lagilah nampaknya. Hana pun ada tambah Comment Here kat setiap entri. Yang tu pun design sendiri ^_^ Guna Photoscape aje sebab tak reti guna Photoshop.

Till then.
Wassalam.


10 comments:

  1. comelnye header...owh sesuai dah...betul2

    ReplyDelete
  2. ok jer cantek n simple..tapi honestly sy suke header asal yg baru tu.hehe

    ReplyDelete
  3. nice header dear..keep it up ^_^
    If u free time visit my b;og & dont forget leave ur commen in my entry yea..Thanks ^_^

    ReplyDelete
  4. lama tak datang cni..dah lain nampak rupa blog..header pun dh bertukar..

    ReplyDelete
  5. header comel ! ^^

    blog pon makin comel. hee :)

    ReplyDelete
  6. thanks semua ^^ hee.. xtau la bila lagi nak datang angin nak edit blog ni :)

    ReplyDelete
  7. wahh..comel lah blog akak.. jeles sye..hehe.. cantik hesder :)
    done follow akak back *^_^

    ReplyDelete

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)

Broaden News