About Me
19 Ogos 1994 (22)
Kota Bharu, Kelantan
Bachelor of Clinical Laboratory Science, Semester 6 @ UniKL MESTECH
farhanazukri@gmail.com
A student, freelance writer and blogger

Love Notes

Tuesday, April 9, 2013

390#Ai no Kotoba ~ Buta Cinta, Buta Agama



Macam ni pun ada? He he.

Kalau mahukan yang terbaik, ubahlah diri ke arah yang lebih baik. Insya-Allah, Dia akan kurniakan yang baik-baik juga untuk kita. Jangan sampai waktu merisik di rumah, bapa si dia tanya rukun solat ada berapa, pergi jawab macam watak lelaki dalam gambar ni.

Kita dah boleh mula ubah diri ke arah yang lebih baik. Insya-Allah, keluarga yang terbina akan lebih bahagia dengan rahmat dan redha Ilahi. Lelaki dan perempuan kena sama-sama ubah diri :) Tambah-tambah lelaki. Nanti dosa isteri si suami kena tanggung juga tau.

Till then.
Wassalam.

Reading Gives Us a Place to Go When We Have to Stay Where We Are

5 book page(s) ♥:

Faeytynn Zayn said...

saye ade komen gmba tu kat fb

izan mama mia said...

pompuan yg baik tuk lelaki yg baik kan....
psss... sebenarnya gambar xkeluar habis....bb dh habis koata

Mieza Jhaa K said...

kuang kuang kuang.. hati2 memilih pasangan hidup

AyueJean AJ said...

Hahhahhahahha.....
Aduh.. Tak tau nak cakap macam mana...

aein safinah said...

nak berubah tu tersangat la susah.. seyesly.. sy tengah mencuba..

All Rights Reserved by Haruno Hana ;)