About Me
19 Ogos 1994 (22)
Kota Bharu, Kelantan
Bachelor of Clinical Laboratory Science, Semester 6 @ UniKL MESTECH
farhanazukri@gmail.com
A student, freelance writer and blogger

Love Notes

Sunday, April 14, 2013

397#Ai no Kotoba ~ Warna Anda?



Setiap warna mempunyai efek yang tersendiri :)

Cikgu Kimia waktu Hana sekolah dulu pun ada cakap. Tapi Hana tak ingat nama-nama yang berkait dengan stimuli tu :/ Kiranya mandi bunga tu terbukti secara saintifik untuk menaikkan seri seseorang :) Bak kata cikgu, " Lepas jumpa bukti tu baru berani nak mandi bunga."

Mana taknya, ada yang kaitkan mandi bunga ni dengan khurafat :) Yang penting jangan terlibat dengan bomoh yang nampak mencurigakan tu. Sebab ada sesetengah kes, bomoh akan masukkan jin sewaktu mandi bunga. Yang ni memang wajib elak.

Hana suka pink, purple, biru dan putih :) 

Tapi suka tengok lelaki pakai baju warna hitam :P Ahaha! Nampak kemas dengan diorang :)

Anda?

Till then.
Wassalam.

Reading Gives Us a Place to Go When We Have to Stay Where We Are

9 book page(s) ♥:

Nurrul said...

Nurrul suka warna Merah , jitam dan Putih :D

hehe

Anis Zainudin said...

anis suke wrne purple! hehe

nurul storys said...

i suka pink! hehe, thnks for sharing. just utk suka2... nice entry.,. jemput visit my blog ya ;)

Hafizah Alsa said...

suka pink purple.. buy i loike guy with blackk. macam hana juga .ehehe

Cik JariManis said...

pink, silver,grey, black & white... that`s me! :) nice shraing! :)

Ima Salsuzaima said...

opkoslah pink, biru, purple, hijau. Tapi yg kaler muda2 je la.hihi

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

Suka pink,purple dan merah:-)

Faeytynn Zayn said...

saya suke sume warne tu,klo ikut wrne blog,wrne gray

izan mama mia said...

akak suka pink n purple light... cam blog miaduniaku..tu ler..hihi

All Rights Reserved by Haruno Hana ;)