About Me
19 Ogos 1994 (22)
Kota Bharu, Kelantan
Bachelor of Clinical Laboratory Science, Semester 6 @ UniKL MESTECH
farhanazukri@gmail.com
A student, freelance writer and blogger

Love Notes

Tuesday, May 21, 2013

462#Ai no Kotoba ~ Sahabat Tika Senang dan Susah



Jujurnya, Hana bukan peminat Najwa Latif. Tambah-tambah bila dengar lagu Cinta Muka Buku tu. Telinga dan otak memang tak boleh nak seiring untuk terima lagu tersebut. Maaf, peminat Najwa Latif. Cuma, bila Najwa Latif released lagu Kosong, barulah boleh terima slow slow lagu-lagu Najwa Latif. 

Kosong is a nice song. Deep meaning :)


Dan, lagu Najwa Latif bersama-sama Syam Kamarul dan SleeQ ni juga antara lagu kegemaran Hana. Hana suka maksud di sebalik lagu ni. Sahabat di saat senang dan juga susah. Itulah erti sebenar sahabat. Sahabat, kawan dan rakan mempunyai maksud yang berbeza walaupun seakan-akan sama :)

Terima kasih untuk semua sahabatku. Terima kasih untuk semuanya ^^

Till then.
Wassalam.


Reading Gives Us a Place to Go When We Have to Stay Where We Are

7 book page(s) ♥:

Nurrul said...

MM , untungnya bagi mereka-merekayg ada sahabat ketika susah dan senang.. :)

Mimie Najib said...

setakat ni akk layankan je lagu najwa.. jnji lagunya best.. =)

Norhaizam Mustaffa said...

Sama la kak. Sy pun x suka lagu cinta muka buku tu. hehehe. tapi lagu sahabat, best !

Nana Liena said...

sama la kita Hana..sebab lagu kosong tu la kita terima Najwa..wit wit..hehe

❤ Si Budak Vanilla ❤ said...

btl2. . :) lyn lagu kosong best. .lrik sgt bermakna. . :)

hana hadi said...

kalau hana dengar lagu najwa latif mesti hana terikut2 nyanyi di luar sedar.huhu

Nurul Amanina said...

sama kak :) ni pun salah satu lagu kegemaran saya :D

All Rights Reserved by Haruno Hana ;)