Saturday, December 7, 2013

573#Ai no Kotoba ~ Sara Skirts @ The Minn's Collection


Kepada kaum Hawa di luar sana, anda penggemar skirt? Sukakan gaya feminin dengan skirt labuh yang anda gayakan tetapi kadang kadang skirt itu agak jarang dan tidak menarik? Apa kata anda terjah page The Minn's Collection untuk melihat koleksi Sara Skirts.

Ehem.

Dah, cukup dengan gaya formal pelik kat atas tu :p


The Minn's Collection (TMS) ni milik sahabat Hana zaman sekolah rendah dan sekolah menengah dulu. Beliau baru mula berniaga. Produk pertama yang ada di page beliau adalah Sara Skirts iaitu thick lycra pleated skirts yang terdiri daripada 13 pilihan warna. 13 PILIHAN WARNA! Bukan satu atau dua aje hookayyyy :p He he.


Flowy, tidak jarang dan banyak pilihan warna yang menarik adalah antara daya penarik Sara Skirts kepada penggemar-penggemar skirt labuh di luar sana. Lai lai, mari beli mari beli :D Boleh mix and match dengan blaus dan kemeja yang dah ada dalam almari tu ;) Boleh gayakan ke kelas, masa outing dengan kawan-kawan atau semasa menghadiri majlis-majlis keramaian.


Kepada yang berminat nak menjadikan salah satu (atau lebih) Sara Skirts sebagai tambahan di wardrobe anda, anda boleh terjah sendiri di The Minn's Collection atau contact empunya TMS ni sendiri, sama ada melalui FB atau WhatsApp :) Info boleh tengok dekat gambar yang kedua tu.

Personal FB : Athirah Abdul Sattar 

Jangan lupa terjah!

Till then.
Wassalam.

1 comment:

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)

Broaden News