About Me
19 Ogos 1994 (22)
Kota Bharu, Kelantan
Bachelor of Clinical Laboratory Science, Semester 6 @ UniKL MESTECH
farhanazukri@gmail.com
A student, freelance writer and blogger

Love Notes

Sunday, January 12, 2014

589#Ai no Kotoba ~ Sesi Kemas Rak Buku


Dah hari kedua cuti sem :) Sebab cuma tinggal Hana, mama dan Neesa je kat rumah, pagi ni kitorang buat sesi kemas rak buku. Nak susun balik buku-buku baru yang mama letak dalam bilik masa Hana kat kampus lagi. Bila balik barulah boleh nak kemas.

Neesa tak pergi sekolah sebab abah ada mesyuarat hari ni :p Kang bising pulak sebab balik lambat.



Hasil selepas mengemas. He he :p Mama terpaksa letak pinggan mangkuk kat tempat lain sebab nak letak buku-buku ni. Nampaknya boleh sumbat banyak buku lagi ni. Dahlah tak semua buku ada lagi sebab ada yang Hana bawa ke kampus, buku-buku yang beli kat Big Bad Wolf tahun lepas pun tak bawa balik lagi.

Teringin nak ada rak buku yang kreatif :) Hee.

Till then.
Wassalam.


Reading Gives Us a Place to Go When We Have to Stay Where We Are

11 book page(s) ♥:

Nurul Farahizzati said...

banyaknya buku dia.. akak nak beli rak buku kat rumah pun, dah xde ruang dah kat rumah tu.. huhu.. cedey ...

Farra Atiqah said...

NAK SATU BUKU!!!! hmm jeless

Trish Natasha said...

Buku saya langsung dah tak muat. nasib baik tak tebal sebab semuanya komik. skrg dah minat novel, penuh lagilahh tempat nak letak. hehe :D

BudakVanilla said...

banyaknya buku... :D bestnya... :)

Shark Kay said...

Eh eh..
Mcm sama je almari umah shark..
Boleh ni tiru entry.
Hehe

Ann Ishak said...

nampaknya nak mintak rak buku baru tu :)

superVEE said...

Nak ada rak yang kreatif? Cer cari diy book shelf kat internet. Org Barat ni selalu buat benda gini.. Hehe :)

aisya said...

st skrg ni buku2 novel2 semua sumbat dlm almari baju.. simpan elok2.. haha.. sementara nak beli almari satu lg.. huhu

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah.. banyaknya buku hana.. :D

Dalila Samsudin said...

amboi banyaknya novel. ahahaha

Nurul Farahizzati said...

salam maulidur rasul hana :)

All Rights Reserved by Haruno Hana ;)