Monday, June 6, 2011

29#Ai no Kotoba ~ [PART 2] Sukbel 2011 totally BEST!!! :D

Assalamualaikum,
untuk Part 2 ni, aku nak kongsi pics je
tu pon yang aku cilok dari FB Syawal 
sila tengok ya?
:D



bebudak sekolah aku tengah siapkan banner Kontinjen Kelantan :)


yayy! dah siap :D


sempat lagi diorang bergambar ngan South Korean Red Cross~


unit kawalan kehormat untuk majlis pembukaan.. tak salah aku diorang dari Maahad Muhammadi Lelaki (Kelantan).. diorang punya kawad memang power :D


unit pancaragam untuk majlis pembukaan gak..


time Skill Station Leadership


time Skill Station Gajet.. kitorang dibantu oleh Persatuan Pengakap Malaysia (Malaysia ke Kelantan? entah...)


salah sorang South Korean Red Cross :D


time Skill Station Kebudayaan - Tarian Zapin, Abang Adwa tengah bagi penerangan (ada tiga sume, Tarian Zapin, Gasing Kelantan and Congkak^^)


time Skill Station Pertolongan Cemas


sama kes ngan di atas, tapi yang ni dia ajar cara nak dirikan khemah pesakit lak..


sama kes gak, tapi yang ni sal ambulans and apa yang ada kat dalam tu.. oxygen tank and so on..


yang ni pulak, kakak2 tu ajar camne nak masak guna Clinton Cooker (aku tak sure betul tak aku eja Clinton Cooker tu :p)


kat pasar, yang tee kuning tu junior sekolah aku, Bob (Form 4) tapi dia jadi Ketua Kontinjen Kelantan.. bangga neyh! :D


masa Disaster Simulation, ambil kejadian kat bencana tanah runtuh.. memang nampak real even lakonan semata-mata


sama kes ngan pic kat atas


Dato' Dr. Wan Azhar b. Wan Ali datang melawat kitorang :)


selain merupakan Pengerusi BSM Kelantan, beliau juga merupakan Naib Pengerusi BSM Kebangsaan. tabik beliau kerana sebelum memberi ucapan, beliau bertanya siapa yang masih belum solat Asar demi tidak melengahkan masa solat peserta :)


malam persembahan Antarabangsa, yang ni Kontinjen Brunei


kontinjen dari mana entah, aku dah lupa


yang ni dari Jepun (yang pakai yukata, happi and sort of men's yukata tu)


Kontinjen Jepun punya persembahan


Kontinjen Indonesia


Kontinjen India, diorang wat tarian klasik India


dari Timor Leste kot? entah, tak sure


yang ni dari Korea, memula tu ada tech problem.. then, diorang wat Girls' Generation - Hoot dance.. time Wonder Girls - Nobody lak, diorang ajak naik menari atas pentas reramai :D


yang ni dari... Mongolia kot?


taking pics lepas persembahan tue :)


bebudak sekolah aku and insan yang aku tak kenal?!


unit kawalan kehormat masa majlis penutup


masa barisan kontinjen lain datang


Bob tengah bangga tue~ haha


Juara keseluruhan - UUKA, Kawad Kaki and Kontinjen Terbaik Keseluruhan :D


lepas siap punggah barang and ready nak balik, cikgu ajak ambil gambar reramai kat khemah besar tue~ time ni 3 orang dah balik


sama kes ngan kat atas (informal photo) ~ nampak pelik semacam aje aku punya posing tue, hoho :0


1 comment:

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)

Broaden News