Saturday, January 15, 2011

18#Ai no Kotoba ~ hola~

salam,


ya Allah
dah lama aku tak update blog ni
mana taknya, dalam dua minggu kebelakangan ni aku sibuk dengan hostel je
balik pun sekejap, just for three days two nights
apapun, memang terkezut bila tengok MV Keep Your Head Down
Minnie dah handsome kat situ, tapi my hubby si Yunnie punyer rambut tu, haha
agak lucu di mataku
dah siap download MV + Live @ Music Bank lagi


aku ada terpikir nak wat citer fantasy pasal sweet couple ni
tapi, tunggu dululah
haha
xD


dua minggu ni?
tak terkata sibuknya
ni pun belum start lagi kelas PCA + kelas malam
bila dah start tu, mahu tak cukup tanah berjalan ke sana sini
berkejar nak ke kelas dan sume tu


sekarang aku dah pegang dua jawatan
satu, Timbalan Setiausaha sekaligus dalam MTi Asrama
jawatan Setiausaha lak dapat ke ya Syawal Hafiz
haha
second, aku dapat jadi Pengerusi untuk Persatuan Bahasa Jepun!!!!
memang tak dijangka
dahlah yang ni pioneer year untuk persatuan ni
yang bukan kelas Nihon Go pun boleh masuk
sensei memang daebak!!!
haha


aku terfikir nak ajak sensei bawak kitorang ke Bon Odori kat KL la kalau ada lagi tahun ni
amacam?
haha

No comments:

Post a Comment

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)

Broaden News