Wednesday, August 13, 2014

614#Ai no Kotoba ~ Salam Aidilfitri... Sebelum Terlambat ;(


Selamat Hari Raya Aidilfitri!

Entah dah nak masuk berapa Syawal baru boleh jengah blog (T__T)

Kepada Kak Nana Liena, sorry sangat sangat sebab baru baca comment akak :(

And untuk raya kali ni Hana dapat kad raya khas daripada Azwa! Kad raya yang sangat comel dengan doodle Muslimah berkaca mata ;)



Next week dah nak final for short sem. Lepas ni baru boleh blogging puas puas. Insya-Allah.

Eh tak. Lepas final ada MARA Global Village kat BMI (T__T) Lepas tu kena siap siap hampar karpet merah untuk freshie for September intake.

Sob sob sob :'(

Till then.
Wassalam.

2 comments:

  1. Selamat hari raya jugak akak. :D

    ReplyDelete
  2. Salam nak tanya sikit. Saya batch '95 lepasan matrikulasi dapat UiTM Machang jurusan Sains Statistik. Mula-mula tu saya rasa kecewa sangat sebab memang nak engineering lagi satu kalau boleh nak di Shah Alam bukan Kelantan. So saya apply UniKL semalam, Alhamdulillah saya dapat first choice Engineering Technology in Medical Electronic. Tapi ibu bapa saya of course takkan bagi saya masuk ipts. Saya pun buntu, tapi saya akan fikir masak2 tak nak menyesal macam mana saya tolak asasi dan masuk masuk matrik dulu. Maaf ya panjang sangat, nak tanya kalau saya dah dapat UniKL BMI, saya terus apply MARA ke? Ada interview atau apa2 tak? Saya takut tak dapat pinjaman nanti menyusahkan family. Dahlah UiTM tu menjimatkan tapi tolak pula. Terima kasih ya.

    ReplyDelete

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)

Broaden News