Saturday, May 5, 2012

282#Ai no Kotoba ~ " Comel Tak Bantal Baru Saya?"



Entri bergambar! Entri pasal adik bongsu Hana. Kalau tak nak baca tak apa. Kali ni update personal aje. Neesa dapat bantal baru~ Handmade punya! Tapi kali ni bukan Hana yang buat. 50-50 dengan mama. He he. Tapi muka monyok aje tu sebab baru lepas gaduh dengan adik lelaki bongsu Hana. 






28 comments:

  1. nak jugak(@_@)..untunglaa neesa :XD

    ReplyDelete
  2. comel nya bantal tu kak hana...ah! kak boleh buat keychain guna kain flet tak ?

    ReplyDelete
  3. @Khalilah boleh ^_^ adik boleh tgok kat label handmade felt craft :)

    ReplyDelete
  4. Comel la bantal tuh.nk peluk pulak rasenye

    ReplyDelete
  5. wah, bestnye dpt adiah :) nak gak.. hehehe

    ReplyDelete
  6. comelnye:) tp muka tu sdih lpas gduh ye..hihi

    ReplyDelete
  7. Wahh hebatnya hana pandai buat semua ni! Dinie tk reti :'/

    ReplyDelete
  8. alalala.. comel jew bntal tu.. akak nak jugak D:

    ReplyDelete
  9. handmade tuh!! boleh jahit name sendiri!!hehe

    ReplyDelete
  10. comel la bantal neesa ! nak jugak~ hee :DD

    ReplyDelete
  11. Bantal n tuan bantal sama2 cute ^_^

    ReplyDelete
  12. ade sepasang bantal mcm ni. hehe.. tp satu dh bg en.barney, suruh dia smpan.. =)

    ReplyDelete
  13. cute,,, comel,,cantik n semua lah.. =)

    ReplyDelete
  14. comel...pandai hana buat...doodle tu kiut sangat

    ReplyDelete
  15. Cantik bantal tu :)

    Jemput join:

    http://sweetsour-pelangi.blogspot.com/2012/05/blogger-forum-caricybercom.html

    ReplyDelete
  16. comel la... jelez nyer! nak juga.. :P

    ReplyDelete
  17. comelll..!

    nape gaduh dengan adik lelaki tu..?
    berebut bantal ke..?

    ReplyDelete
  18. comelnya bantal tu. eiii geram nye.. hihi
    nak tempah boleh? hehehe :DD

    ReplyDelete

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)