Friday, January 1, 2016

643#Love Note ~ Page 1 of 366

 

Selamat tahun baru! :)

Ada sesiapa tanam azam khas untuk tahun 2016 tak? As for me, I'd love to have better year than before for me and my family. Dan moga Allah mudahkan tahun FYP ni juga. Insya-Allah. Strive for the best!

I don't have any particular goal. Cuma harap dapat habiskan semua buku yang belum dibaca lagi. For Goodreads 2016 Challenge, I would go less. Maybe 20 books? Takut tak menyempat nak baca buku bila dah mula dengan FYP ni (T_T) Sebenarnya masih tak percaya I would be a FYP student padahal macam rasa baru aje masuk MESTECH ni.


Hasil buruan di BBW @MIECC yang lepas. I was happy sebab banyak sangat buku yang best even though my budget was so limited


Tahun ni memang target nak pergi BBW @MIECC tu dua kali. Alhamdulillah tercapai haha. I went the morning of the opening on Dec 4th and some days later at night. Thanks to my friend who accompanied me there. You're the best!

I bought some titles that I've been eyeing so far. Tapi memang rasa nak menjerit aje masuk MIECC punya dewan tu, serius banyak sangat buku yang best! Tahun ni banyak new titles kalau nak banding dengan tahun-tahun lepas. Nampaknya untuk BBW tahun 2016 ni memang kena awal-awal lagi buat tabung khas untuk BBW ;)



My Year 2015 in Books ;)

So last year I managed to achieve my goal of 30 books despite being a busy year. Tapi rasanya memang tak akan set lebih daripada 30 buku sebab tak mahu semata-mata kejar nak habiskan book challenge ni, the quality of reading would be less. Tak apa, number of books you have read doesn't determine your knowledge. It's the way you savour and use the knowledge.

May Allah ease our coming days.

Till then.
Wassalam.


note: I have three more papers left. Biostatistics, Urinalysis and Healthcare Management. Doakan :)


8 comments:

  1. Selamat tahun baru. May Allah ease your life :)

    ReplyDelete
  2. tercapai jugak goals hana. kak ima punya goals tak bape nak capai sangat. ahahha

    ReplyDelete
  3. Waaaaaaaa...

    Selamat tahun baru juga awak :)

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru! may your goals this year accomplished! XD

    ReplyDelete
  5. Selamat tahun baru 2016.. bagus rajin membaca.. semoga dipermudahkan oleh Allah untuk exam nanti..

    ReplyDelete
  6. hai, saya followback.. Saya suka blog awak, nice. :D

    ReplyDelete
  7. Happy New Year! Nice Blog~ .

    Would you like to support each other by follow on GFC?
    Now I follow you on GFC #2196, Hope you follow me back ^^

    Love xx
    Official Seol ♥

    ReplyDelete
  8. selamat tahun baru jugak :D wahhh banyaknya baca buku, sampai 30 in just a year... kita nk 3 buku pon susah...kkekekek :D

    ReplyDelete

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)

Broaden News