Friday, March 30, 2012

198#Ai no Kotoba ~ Siapa Suka Makan Coklat?


Ada yang tak suka makan coklat? Mungkin ada, kot? Semua orang ada citarasanya yang tersendiri. Hana pulak suka makan dark choc sebab rasanya yang agak pahit. Pelik? Manaaa adaaa. Biasa-biasa aje. Hana tak suka coklat yang manis sangat. And Cadbury is not in my list, agak manis pada Hana. Biasanya suka Tudor Gold atau Vovchelle Dark Choc. Kalau ada almond lagi pergh! Korang suka coklat camne?

Jom layan gambar-gambar kat bawah ni for choc lovers. Thanks Pak Cik Google. 

Kalau ada keyboard camni, memang air liur akan melelehlah setiap kali guna sebab terliur nak makan. Sedapnya! XD


Woa :O iPhone case yang coklat punya! Nak satu! :D


Antara semua bantal ni, yang mana satu jadi pilihan korang? He he he.


Ada kalkulator camni pun sodappp gak ni :p


Gambar kat atas tu biasa-biasa aje. Tapi kan, camne eyh kalau ada katil yang diperbuat daripada coklat cam kat bawah ni? Nak tengok? Scroll down sampai bawah :D


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Buat makan aje. Rugi kalau biar camtu aje. Ha ha ha :D

7 comments:

  1. Waaah! Chocolate!!
    Ni bulan puasa nanti kne simpan ni
    takut tergigit plak keyboard mase buat kerja hahaha XD

    ReplyDelete
  2. Aiyoo besau nye kek coklat....baru udah makan coklat nih ilangkan pedas makan lontong pepagi buta..hehehe

    ReplyDelete
  3. @Liselle MonCherie don't worry Lissele.. x sengaja kan? hahaha XD

    ReplyDelete
  4. pernah jugak buat entry pasal coklat macam2 bentuk ni.. mcm2 ade.. hehe..

    ReplyDelete
  5. wa! saya memang peminat coklat.. tambah2 coklat cadbury yg blackforest tuh. :))

    ReplyDelete
  6. saya suka coklat!! wahh..kalau katil un coklat rasa cm xnk tido.. tu kalkulator coklat.. msti rjin buat lthn add math..ngeee~~ ahhaha

    ReplyDelete

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)