About Me
19 Ogos 1994 (22)
Kota Bharu, Kelantan
Bachelor of Clinical Laboratory Science, Semester 6 @ UniKL MESTECH
farhanazukri@gmail.com
A student, freelance writer and blogger

Love Notes

Friday, March 30, 2012

198#Ai no Kotoba ~ Siapa Suka Makan Coklat?


Ada yang tak suka makan coklat? Mungkin ada, kot? Semua orang ada citarasanya yang tersendiri. Hana pulak suka makan dark choc sebab rasanya yang agak pahit. Pelik? Manaaa adaaa. Biasa-biasa aje. Hana tak suka coklat yang manis sangat. And Cadbury is not in my list, agak manis pada Hana. Biasanya suka Tudor Gold atau Vovchelle Dark Choc. Kalau ada almond lagi pergh! Korang suka coklat camne?

Jom layan gambar-gambar kat bawah ni for choc lovers. Thanks Pak Cik Google. 

Kalau ada keyboard camni, memang air liur akan melelehlah setiap kali guna sebab terliur nak makan. Sedapnya! XD


Woa :O iPhone case yang coklat punya! Nak satu! :D


Antara semua bantal ni, yang mana satu jadi pilihan korang? He he he.


Ada kalkulator camni pun sodappp gak ni :p


Gambar kat atas tu biasa-biasa aje. Tapi kan, camne eyh kalau ada katil yang diperbuat daripada coklat cam kat bawah ni? Nak tengok? Scroll down sampai bawah :D


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Buat makan aje. Rugi kalau biar camtu aje. Ha ha ha :D


Reading Gives Us a Place to Go When We Have to Stay Where We Are

7 book page(s) ♥:

Liselle MonCherie said...

Waaah! Chocolate!!
Ni bulan puasa nanti kne simpan ni
takut tergigit plak keyboard mase buat kerja hahaha XD

SumeSakan said...

Aiyoo besau nye kek coklat....baru udah makan coklat nih ilangkan pedas makan lontong pepagi buta..hehehe

Haruno Hana 하나 said...

@Liselle MonCherie don't worry Lissele.. x sengaja kan? hahaha XD

Haruno Hana 하나 said...

@SumeSakan olol... bestnya :DDD

aisya said...

pernah jugak buat entry pasal coklat macam2 bentuk ni.. mcm2 ade.. hehe..

Nurul Hayati said...

wa! saya memang peminat coklat.. tambah2 coklat cadbury yg blackforest tuh. :))

AiSyA LiEzA said...

saya suka coklat!! wahh..kalau katil un coklat rasa cm xnk tido.. tu kalkulator coklat.. msti rjin buat lthn add math..ngeee~~ ahhaha

All Rights Reserved by Haruno Hana ;)