Tuesday, February 21, 2012

108#Ai no Kotoba ~ Dugaan...


Ollaa~ *batuk* tu la, baru aje beri salam terus ber-olaaa-aa bagai. Sejak kelmarin lagi virus demam+selesema melekat kat aku. Suka hati aje Inche Virus ni, tau lah yang aku ni jarang sakit. Dahlah aku baru aje nak sambung manuskrip baru sebab dah seminggu tertunda gara-gara demam novel. Baru aje habis demam novel, demam yang sebenar-benarnya mula datang. Potong stim lah. Ha ha.


Post title aku tu memang mengada. Takde lah dugaan mana pun. Cuma aku rasa cam nak tidur aje 24 jam bila dah demam camni. Bangun balik masa-masa tertentu aje. Alhamdulillah, dah makin kebah. Hajatnya nak sambung baca Awak Suka Saya Tak? sebelum sambung menulis. Ha ha.

p/s : mengidam nakkan Felt Craft Starter Kit dari Kedai SUS. ada sesiapa nak sponsor RM65? *puppy eyes*


2 comments:

  1. alaaa... cik teddy blanja la.. hehe~ cik teddy kan byk duit *muka kesian* .. hehe

    ReplyDelete

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)