Sunday, April 14, 2013

397#Ai no Kotoba ~ Warna Anda?



Setiap warna mempunyai efek yang tersendiri :)

Cikgu Kimia waktu Hana sekolah dulu pun ada cakap. Tapi Hana tak ingat nama-nama yang berkait dengan stimuli tu :/ Kiranya mandi bunga tu terbukti secara saintifik untuk menaikkan seri seseorang :) Bak kata cikgu, " Lepas jumpa bukti tu baru berani nak mandi bunga."

Mana taknya, ada yang kaitkan mandi bunga ni dengan khurafat :) Yang penting jangan terlibat dengan bomoh yang nampak mencurigakan tu. Sebab ada sesetengah kes, bomoh akan masukkan jin sewaktu mandi bunga. Yang ni memang wajib elak.

Hana suka pink, purple, biru dan putih :) 

Tapi suka tengok lelaki pakai baju warna hitam :P Ahaha! Nampak kemas dengan diorang :)

Anda?

Till then.
Wassalam.

9 comments:

  1. Nurrul suka warna Merah , jitam dan Putih :D

    hehe

    ReplyDelete
  2. i suka pink! hehe, thnks for sharing. just utk suka2... nice entry.,. jemput visit my blog ya ;)

    ReplyDelete
  3. suka pink purple.. buy i loike guy with blackk. macam hana juga .ehehe

    ReplyDelete
  4. pink, silver,grey, black & white... that`s me! :) nice shraing! :)

    ReplyDelete
  5. opkoslah pink, biru, purple, hijau. Tapi yg kaler muda2 je la.hihi

    ReplyDelete
  6. saya suke sume warne tu,klo ikut wrne blog,wrne gray

    ReplyDelete
  7. akak suka pink n purple light... cam blog miaduniaku..tu ler..hihi

    ReplyDelete

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)