Tuesday, April 9, 2013

390#Ai no Kotoba ~ Buta Cinta, Buta Agama



Macam ni pun ada? He he.

Kalau mahukan yang terbaik, ubahlah diri ke arah yang lebih baik. Insya-Allah, Dia akan kurniakan yang baik-baik juga untuk kita. Jangan sampai waktu merisik di rumah, bapa si dia tanya rukun solat ada berapa, pergi jawab macam watak lelaki dalam gambar ni.

Kita dah boleh mula ubah diri ke arah yang lebih baik. Insya-Allah, keluarga yang terbina akan lebih bahagia dengan rahmat dan redha Ilahi. Lelaki dan perempuan kena sama-sama ubah diri :) Tambah-tambah lelaki. Nanti dosa isteri si suami kena tanggung juga tau.

Till then.
Wassalam.

5 comments:

  1. pompuan yg baik tuk lelaki yg baik kan....
    psss... sebenarnya gambar xkeluar habis....bb dh habis koata

    ReplyDelete
  2. kuang kuang kuang.. hati2 memilih pasangan hidup

    ReplyDelete
  3. Hahhahhahahha.....
    Aduh.. Tak tau nak cakap macam mana...

    ReplyDelete
  4. nak berubah tu tersangat la susah.. seyesly.. sy tengah mencuba..

    ReplyDelete

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)