Saturday, May 25, 2013

470#Ai no Kotoba ~ Makna Di Sebalik Bilangan Bunga Ros


Sebelum ni, Hana kongsikan mengenai makna di sebalik warna bunga ros kan? Tak baca lagi? Klik SINI! He he :D

Kali ni nak kongsikan makna di sebalik bilangan bunga ros pula. Rasanya orang yang betul-betul minat dengan bunga ros aje kot tahu makna ni? Info ini hanyalah info tambahan, jangan ambil serius sangat. Hee :D


  •  1 Ros : Cinta pandang pertama, kaulah yang satu
  •  2 Ros : Saling menyayangi antara satu sama lain
  •  3 Ros : I love you
  •  6 Ros : Aku ingin menjadi milikmu
  •  7 Ros : Aku tergila-gilakan kamu
  •  9 Ros : Cinta yang abadi, hingga hujung nyawa
  •  10 Ros : Kamu adalah sempurna
  •  11 Ros : Kaulah benda yang paling berharga, yang paling disayangi
  •  12 Ros : Be my steady
  •  13 Ros : Peminat rahsia
  •  15 Ros : Saya minta maaf, tolong maafkan saya
  •  20 Ros : Percayalah, aku sangat jujur terhadap kamu
  •  21 Ros : Aku setia pada mu
  •  24 Ros : Tak boleh berhenti teringatkan kamu, 24 jam sehari
  •  33 Ros : Menyatakan “ Aku cinta padamu.” dengan lebih mendalam
  •  36 Ros : Aku akan ingati waktu-waktu indah kita bersama
  •  40 Ros : Cintaku padamu adalah tulen
  •  50 Ros : Cinta yang tiada sesalan
  •  99 Ros : Aku akan mencintaimu sepanjang hidupku
  •  100 Ros : Akan kekal bersama bahagia abad lamanya, akan kekal setia hingga lanjut usia
  •  101 Ros : Kaulah satu-satunya cintaku
  •  108 Ros : Jom kahwin!
  •  365 Ros : Tak boleh berhenti memikirkan kamu selama 365 hari
  •  999 Ros : Cinta yang berkekalan sampai bila-bila

Kredit : SINI

Tak tahu nak pilih yang mana satu :P Korang suka yang mana? Hee :D

Till then.
Wassalam.

13 comments:

  1. O, bru tahu.hihi tq for nice entry :)

    ReplyDelete
  2. saya nak 999 bunga ross la kalau cm tu.. xD

    ReplyDelete
  3. hmmm menarik! baru tau! ps: lama tak singgah blog hana! rinduuu =') heee ;)

    ReplyDelete
  4. @Nurul Farahizzati Zizie + Mr. Wonderwall = Perfect! - yg tu maksud 1000.. hehe :D

    ReplyDelete
  5. hahaha . hana bg la utk birthday kami .

    ReplyDelete
  6. Nak 108 ros. Hahaha. Jangankan 108 ros, sekuntum bunga ros pun tak pernah dapat. hukhuk

    ReplyDelete
  7. haha..pernah dpt 3 jer..wahh menarik nim kak han..haha

    ReplyDelete
  8. saya kalau boleh nak yang sanggup tiap2 hari bagi 21292 bunga ros..itu simbol my date birth..hehe.. kan sweet? haha
    biar berseri sikit rumah dgn ros.. :P

    ReplyDelete
  9. Amboiii ada makna jugak yer..hihi...sweet sgt....i like rose too..., :-)

    ReplyDelete

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)