Wednesday, April 4, 2012

219#Ai no Kotoba ~ Bila Sifat Belas Mulai Hilang...



Tergamaknya manusia kejam ni buat begini pada seekor kucing. Tak boleh bayangkan apa yang kucing ni rasa masa kena bakar hidup-hidup begini. Tak tahu lah ni kes yang baru berlaku atau dah lama. Yang nyata, pelakunya memang kejam! Nak pijak ekor kucing pun tak sampai hati, apatah lagi nak bakar. Dunia semakin mula hilang sifat belas kasihannya. Kes culik, rompak, bakar dll makin menjadi-jadi. Tak tahulah apa yang akan kita wariskan pada generasi pada zaman akan datang. Kalau macam ni lah, mungkin masa depan penghuni di bumi ini semakin gelap. Kiamat makin dekat. 

6 comments:

  1. Terseksanya kucing tu dibakar hidup2.Comel lagi tu :(

    ReplyDelete
  2. walaupun tak minta kucing sgt.. tp xla kejam cmtu sekali.. pukul pun tak pernah.. ish2.. manusia2..

    ReplyDelete
  3. @aku HaniAsyirasetuju! kalau nk marah pun jgn sampai camni..

    ReplyDelete
  4. Ya Allah, mengucap clara tgk gmbar tu.. *mata da berair*

    Kucing tu punyalah comey.. tergamak gila org tu bakar dia hdp2..

    dunia skrg smkin kejam. Lagi slmat duduk rumah dr keluar rumah.

    ReplyDelete

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)